خرید ساعت هوشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چی کادو و آدرس chikado.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 26
:: بازدید سال : 257
:: بازدید کلی : 699

RSS

Powered By
loxblog.Com

چی کادو

خرید ساعت هوشمند
چهار شنبه 11 دی 1398 ساعت 22:30 | بازدید : 442 | نوشته ‌شده به دست چی کادو | ( نظرات )

 

تا روز جاری در سال ۲۰۱۵ , حضور ساعت های هوشمند در بازار گجت ها مضاعف داغ و برجسته است . ساعت هوشمند تحت عنوان یک گجت الکترونیکی موضوعی تازه است که برای اکثری از اشخاص موضوعی جالب و در عین هم اکنون ناشناخته است .

بخش اعظمی از یوزرها برای کشف این تجربه تازه مبادرت به خرید یک ساعت هوشمند بر پایه ی مقاله‌ها و بررسی های اینترنتی می نمایند . این یک ریسک حدود ۳۰۰ دلاری ست . در پایان این ریسک ممکن است متوجه گردید که ساعت هوشمند یک گجتی است که تمام قدمت آرزوی آن را داشته اید یا این که احتمال دارد نیز دریابید که‌این دسته گجت ها برای شما مطلوب نیست .

آرمانیکا از اولِ سال ۲۰۱۴ در نصیب ساعت های هوشمند مبادرت به تهیه و تنظیم و توزیع شایسته ترین های بازار کرده است . درین نوشتار قصد داریم که تجربه آرمانیکا را از استعمال و بررسی کلیه این ساعات , تاکنون با یوزرها وبسایت به اشتراک بگذاریم . در بالا درباره ی بعضا از مساله روشن سازی صورت میگیرد و پیرو شایسته ترین گزینش ها را در حوزه های گوناگون به یوزرها معرفی کنیم .

نکات کلی راجع به کلیه ساعت های هوشمند

نوع ای از موضوعات موجود هست که نمی‌توان از این موضوعات تحت عنوان نقص‌ یاد کرد . این نکات حاشیه ها ای است که می بایست در کنار استعمال از ساعت های هوشمند آن‌ها‌را در حیث بگیرید .

۱ - ساعت هوشمند تحت عنوان جایگزین ساعت های مچی سنتی

ساعت مچی سنتی برای اکثری از اشخاص , بیشتراز یک ساعت مچی گرانبها است . بخش اعظمی از اشخاص حدود یک‌سری آبادی هزار دلار بابت خرید یک ساعت مچی پرداخت می نمایند تا یک ساعت مچی گرانبها داشته باشند . در‌این‌حالت‌ ساعت مچی بیش تر از این‌که عملکرد نمایش دادن ساعت را داشته باشد , سعی زیور را خواهد داشت . در چنین قوانینی هیچوقت یک ساعت هوشمند نمی تواند جایگزین ساعت مچی سنتی باشد . البته در شرایطی که ساعت مچی برای شما چنین ارزشی ندارد و تحت عنوان یک زیور و یا این که دستبند با ارزش استعمال نمیکنید می‌توانید ساعت هوشمند را جایگزین ساعت مچی سنتی نمائید .

علیرغم این‌که بعضی از ساعت های هوشمند مثل دسته های یگانه Apple Watch Edition و یا این که LG watch Urbun با نگرش ساعت های مچی لاکچری پباده سازی و ایجاد گردیده اند و بها نسبتا متعددی دارا هستند ولی از لحاظ اشخاصی که تعصب خاصی روی ساعت های لاکچری دارا هستند به هیچ وجه توان جایگزین شدن با ساعت های سنتی را ندارند .

درهرمورد می بایست در حیث داشته باشید که شم و حالا به کارگیری از ساعت هوشمند پاره ای با احساس استعمال از ساعت مچی سنتی مختلف است . شما با یک جانور هوشمند طرف میباشید . این جان دار به شما پیغام می‌دهد . گهگاه از شما سوال می‌پرسد . در بعضا از اشکال این ساعت‌ها مثل ساعت هوشمند اپل ( Apple watch ) مراقب تن درستی شماست و درصورتی که بیش تر از زمان رقم خورده در یک جا بنشینید به شما پیغام می‌دهد که درحال حاضر وقت آن است که تکانی به خویش بدهید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: